Organic Farma Zdrowia S.A. to pierwsza i największa w Polsce sieć samoobsługowych delikatesów z ekologiczną i zdrową żywnością, ekologicznymi kosmetykami i środkami czyszcząco-piorącymi. Obecnie poszukujemy pracowników do delikatesów w Warszawie i pracownika działu HR. Zobacz nasze ogłoszenia - to kilkanaście miejsc pracy.

Sprzedawca w delikatesach ekologicznych w Warszawie

Miejsca pracy: nowe delikatesy, które powstaną na ul. Hożej w Warszawie, Galeria Mokotów, C.H. Arkadia, C.H Atrium Reduta C.H. Sadyba Best Mall, C.H. Auchan Łomianki


Opis stanowiska:

  • praca w zgranym zespole, w którym liczy się profesjonalna obsługa klienta, zaangażowanie oraz samodzielność
  • obsługa urządzeń typowych dla sklepu (kasa, krajalnica, waga itp.)

Wymagania:

  • książeczka sanitarna
  • komunikatywność
  • mile widziane doświadczenie w pracy w handlu

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • możliwości zdobycia doświadczenia zawodowego
  • motywacyjny system premiowy
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: m.bieniek@organicmarket.pl

 


Młodszy specjalista ds. kadr i płac

Główne obowiązki/opis zadań:

Koordynacja i realizacja zadań związanych z zatrudnieniem, w tym:

  • przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej (m.in. umowy o pracę, akta osobowe),
  • wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo – płacowego,
  • sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo – płacowym (w tym deklaracji do ZUS),
  • wystawianie zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem pracowników,
  • przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i nadzór nad terminową realizacją,
  • współpraca w zakresie BHP (organizowanie szkoleń w porozumieniu ze Specjalistą ds. BHP, przygotowywanie listy pracowników do szkoleń BHP)
  • ewidencja czasu pracy pracowników, rozliczanie urlopów pracowniczych oraz dopilnowywanie wykorzystania zgodnie z Kodeksem Pracy oraz rozliczanie innych absencji,
  • prowadzenie kart zasiłkowych,
  • nadzór nad przyznawaniem podwyżek stażowych,
  • sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,
  • współpraca z ZUS w zakresie spraw emerytalno – rentowych pracowników,
  • wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • rozliczanie rocznych deklaracji podatkowych od osób fizycznych,
  • sporządzanie deklaracji PFRON,
  • naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
  • tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,
  • wsparcie merytoryczne dla kierowników sklepów w zakresie kodeksu pracy (m.in. rozliczania czasu pracy, zatrudnienia) oraz związanym z zatrudnieniem na podstawie umów cywilnoprawnych oraz kontraktów,
  • wsparcie projektów rekrutacyjnych,
  • realizacja potrąceń komorniczych,
  • sporządzanie raportów GUS,
  • archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • minimum 3 lata stażu w zakresie obsługi kadrowej i płacowej,
  • znajomość przepisów: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, umiejętność tworzenia umów kontraktowych,
  • znajomość specyfiki umów cywilnoprawnych,
  • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz znajomość aplikacji SODIR- PFRON
  • znajomość i zrozumienie zasad naliczania wysokości ulg wpłat na PFRON oraz prowadzenia ich ewidencji,
  • znajomość przepisów w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Pracowniczych,
  • znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych,
  • znajomość praktycznej obsługi programu Płatnik,
  • znajomość obsługi programu RAKS SQL (mile widziana znajomość programu WF-GANG i ODL kadry i płace),
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy,
  • dokładność, staranność,odpowiedzialność, komunikatywność i sumienność w wykonywanych obowiązkach, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
  • znajomość języka angielskiego lub włoskiego, będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • uczestnictwo w ambitnych projektach
  • zdobycie doświadczenia w międzynarodowym środowisku

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: a.szymanska@organicmarket.pl