Regulamin

REGULAMIN KONKURSU „ ORGANIC Z HLC"

§1 Organizator

1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w konkursie „ORGANIC z HLC” (dalej „Konkurs”) oraz zasady jego przebiegu i postępowanie reklamacyjne (dalej: „Regulamin”)

2. Współorganizatorami Konkursu są:

a) Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Głubczyckiej 11/1, adres biura: Warszawa ul. Staniewicka 5, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000293247, posiadająca numer statystyczny REGON: 140478291, numer identyfikacji podatkowej (NIP): 522-280-57-93.

b) Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Franciszka Klimczaka  1, 02-797 Warszawa,  NIP 9662131622, REGON:  383828819, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000986637, o kapitale zakładowym 102.173,70 zł wpłaconym w całości,  zwany dalej „Fundatorem”. Fundator jest odpowiedzialny za ufundowanie nagród, ich wysyłkę oraz za wybór Laureatów Konkursu wspólnie z Organizatorem.

3. Adres do korespondencji w sprawach dotyczących Konkursu:

a) przesyłając korespondencję na adres: Organic market dział marketingu ul. Staniewicka 5 bud. 2, 03-310 Warszawa

b) za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: klinoz@eko-wital.pl oraz m.nawrocka@organicmarket.pl

c) telefonicznie pod numerem telefonu (opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora), 500 175 243

d) dane kontaktowe do Fundatora: email: e.poplawska@healthlabs.pl, tel +48 882-821-342

4. Konkurs skierowany jest do klientów Sklepu Organic24.pl oraz jego punktów stacjonarnych.

5. Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany ani popierany przez serwis Instagram lub Facebook lub  firmę Meta Platforms Ireland Limited.    

6. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych ( tj. z dnia 8 grudnia 2017 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 165 z późn.zm.).

§2 Czas trwania Konkursu

1.Konkurs zostanie ogłoszony:

a) na profilu IG Organic market nazwa profilu organicmarket.pl w dniu 11.12.2023 r., dalej zwany „Post konkursowy”. 2. Konkurs trwać będzie do dnia 11.12.2023r. do dnia 22.12.2023 r. do godziny 23.59

§3 Warunki Uczestnictwa

1. Uczestnikami Konkursu [Uczestnik Konkursu jest nazywany dalej Uczestnikiem] mogą być wyłącznie osoby, które spełniły łącznie następujące warunki:

a) Klienci Sklepu, którzy dokonali w Sklepie zakupu produktów Fundatora Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie [także przed dniem ogłoszenia Konkursu] i

b) dodali w Sklepie pl opinię o produkcie Fundatora Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie [także przed dniem ogłoszenia Konkursu].

c) Zapoznanie się z Regulaminem i informacją o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z § 8 Regulaminu

d) wykonanie Zadania konkursowego zgodnie z paragraf 4 poniżej.

2. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy Klienci Sklepu którzy dokonali zakupu Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie i dodali w Sklepie opinię o produkcie Fundatora Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie – zarówno przed dniem ogłoszenia Konkursu jak i w Czasie trwania Konkursu.

3. Niedopuszczalne jest branie udziału w Konkursie  w imieniu osób trzecich.

4. W Konkursie nie mogą wziąć udziału pracownicy Sklepu lub Fundatora.

§4 Zadania Konkursowe

1. Zadaniem konkursowym jest:

a) odpowiedź na pytanie: Jakie marzenie/postanowienie udało Ci spełnić w 2023 roku. pod Postem Konkursowym w Czasie trwania . wysłanie na adres email klinoz@eko-wital.pl oraz m.nawrocka@organicmarket.pl  informacji o zakupie przez Uczestnika Konkursu produktu w Sklepie i dodaniu opinii o Produkcie,

2. Obowiązkiem  Uczestnika konkursu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz Klauzulą Informacyjną z paragraf 9 Regulaminu przed przystąpieniem do udziału w Konkursie i przestrzeganie jego zasad.

3. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora naruszenia postanowień Regulaminu, w szczególności niespełnienie Warunków Uczestnictwa, Organizator ma prawo do wykluczenia z Konkursu Uczestnika Konkursu, który dopuścił się naruszenia Regulaminu.

4. Przesyłając zgłoszenie do Konkursu Uczestnik potwierdza, że ma pełne prawo do dysponowania treścią Zadania Konkursowego  oraz, że nie narusza ono jakichkolwiek praw osób trzecich.

5. Zadanie Konkursowe nie może zawierać wulgaryzmów, słów powszechnie uważanych za obraźliwe, nawoływać do nienawiści, dyskryminacji z uwagi na wiek, płeć lub przynależność związkową, religijną a także nie może naruszać praw osób trzecich, w tym praw autorskich lub praw do znaków towarowych, w szczególności nie może stanowić opracowania w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zawierać znaków towarowych, logo, wzorów przemysłowych i innych oznaczeń stanowiących własność intelektualną.

6. Z chwilą opublikowania Zadania Konkursowego Uczestnik oświadcza, że Zadanie Konkursowe nie zawiera treści naruszających prawo lub niezgodnych z dobrymi obyczajami, nie nawołuje do przemocy, nietolerancji, nie zawiera wulgaryzmów ani treści reklamowych podmiotów trzecich.

7. Zadanie Konkursowe, które będzie zawierać treści niezgodne z Regulaminem lub przepisami prawa i/lub dobrymi obyczajami i/lub Regulaminem Instagrama zostanie usunięte z Konkursu.

8. Uczestnik zgłaszając Zadanie Konkursowe do Konkursu zgadza się na wykorzystanie Zadania Konkursowego [w komunikacji marketingowej, promocyjnej Sklepu i Fundatora, jego marek i produktów, w tym repost na stronach internetowych i profilach w mediach społecznościowych Sklepu i Fundatora] na zasadach wskazanych w paragraf 4.

§4 Prawa autorskie do Prac konkursowych

1. Z chwilą publikacji postu w ramach realizacji Zadania konkursowego, Uczestnik bez dodatkowego wynagrodzenia udziela Sklepowi i Fundatorowi licencję niewyłączną nieograniczona czasowo i terytorialnie upoważniającą Sklep i Fundatora do nieodpłatnego korzystania z majątkowych praw autorskich do Zadania konkursowego na następujących polach eksploatacji:

a) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym w tym: poprzez Internet i wykorzystanie/publikowanie/rozpowszechnianie: (i) na stronach internetowych Sklepu i Fundatora (ii) w profilach i kontach w mediach społecznościowych należących do Organizatora [Facebook, Instagram, TikTOk, YouTube] w tym poprzez tworzenie postów, relacji na facebooku, instastories (iii) w newsletterach Sklepu i Fundatora, 

b) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu,

2. Uczestnik Konkursu, wyraża zgodę na publikację w mediach społecznościowych podanych przez Uczestnika danych – w ramach publikacji listy Laureatów konkursu tj. _nazwy profilu oraz imienia Organicmarket.pl

3. Z uwagi na to, że rezultatem udziału w Konkursie może być przyznanie Uczestnikowi Nagrody na zasadach opisanych w Regulaminie, z tytułu udzielenia licencji, udzielenia zgód lub przeniesienia praw nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.

§5 Komisja konkursowa i wybór Laureata

1. Jury dokona oceny Zadania Konkursowego, uwzględniając w szczególności ich oryginalność, pomysłowość oraz kreatywność i wyłoni Zwycięzców.

2. Jury składa się z 2 osób – przedstawicieli Sklepu i Fundatora. Do kompetencji komisji Konkursu należeć będzie również rozpatrywanie wpływających od Uczestników reklamacji. Dodatkowo do obowiązków osoby weryfikującej zgłoszenia należy ocena zgłoszeń konkursowych w tym wykluczanie z udziału w Konkursie, które:

a) są niezgodne z Regulaminem lub wysłane przez Klienta Sklepu niespełniającego warunki uczestnictwa w Konkursie, b) nie są związane z istotą  Konkursu

c) zawierają treść powszechnie uznaną za obraźliwą, wulgarną lub sprzeczną z prawem

d) nie spełniają wszystkich warunków konkursu.

d) wytypowanie Laureata Konkursu.

3. Wybór Laureata Konkursu zostanie dokonany  do dnia 29.12.2023 r a ogłoszenie Laureatów nastąpi poprzez publikację w komentarzu pod postem konkursowym do godziny 15:00 dnia 3.01.2024.

4. Każdy z Uczestników w Konkursie może otrzymać tylko jedną nagrodę.     

§6 Nagrody

1. Do wygrania w konkursie jest łącznie 8 Nagród:

a) 3 nagrody główne składające się z: Kosmetyczki m batycki + produkty Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie o łącznej wartości 567 zł brutto

b) 5 nagród wyróżnionych: zestawy produktów Health Labs Care Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie o wartości  567 zł brutto

2. Nagrody nie podlegają wymianie na jej równowartość pieniężną ani na inne nagrody. Uczestnik Konkursu nie może przenieść prawa do przyznanej nagrody na osoby trzecie.

3. Laureaci są informowani o przyznaniu Nagrody poprzez wiadomość email. Nagrodzony Uczestnik jest zobowiązany do przesłania na dane: m.nawrocka@organicmarket.pl w ciągu 7 dni od daty ogłoszenia wyników danych (imię, nazwisko, adres, telefon) niezbędnych do komunikacji celem przygotowania i wysyłki nagrody rzez Fundatora. Brak przesłania danych w ciągu 7 dni roboczych od ogłoszenia wyników powoduje utratę prawa do nagrody i przepadek nagrody.

4. Fundator wyśle nagrody w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania danych do ich wysyłki na swój koszt. Dostarczenie nagrody możliwe jest wyłącznie na terenie Polski.

5. O ile będzie to niezbędne dla rozliczenia obowiązków podatkowych, Laureaci zobowiązani są przesłać, na adres email Konkursu, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania wiadomości informującej o wygranej informacje niezbędne w celu wydania Nagrody oraz wypełnienia obowiązków podatkowych przez Fundatora.

6. Uiszczenie należnych podatków od nagród, o ile taki obowiązek powstanie należy do Fundatora.

§7 Reklamacje              

1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez uczestników Konkursu w formie pisemnej lub elektronicznej w terminie 14 dni od zakończenia konkursu lub zaistnienia uchybienia.              

2. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, jak również dokładny opis i powód reklamacji.              

3. Złożone reklamacje będą rozpatrywane nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Zainteresowani zostaną powiadomieni o sposobie rozpatrzenia reklamacji listem poleconym.              

4. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwisy społeczności Instagram i Facebook ani z nim związany. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane bezpośrednio do Organizatora.

§8 Dane osobowe Uczestników    

1. Współadministratorami danych osobowych danych osobowych zbieranych od uczestników i zwycięzców jest Sklep i Fundator.    

2. W sprawach z zakresu danych osobowych Uczestnik może się skontaktować na adres email

a) Sklepu: m.nawrocka@organicmarket.pl

b) Fundatora: e.poplawska@healthlabs.pl    

3. Podział celów przetwarzania: Sklep jest odpowiedzialny za organizację Konkursu, wysyłkę mailingu o Konkursie, czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu oraz wybór Laureatów Konkursu wspólnie z Fundatorem. Fundator jest odpowiedzialny za ufundowanie nagród, ich wysyłkę oraz za wybór Laureatów Konkursu wspólnie z Organizatorem. 4. Dane osobowe uczestników i zwycięzcy będą przetwarzane:

a) w celach niezbędnych do komunikacji z Uczestnikiem Konkursu związanej z jego udziałem w Konkursie, wydania Nagrody, publikacji informacji o Laureacie i jego Zadaniu Konkursowym, tekstów opinii i zdjęć oraz rozpatrywania reklamacji składanych przez Uczestnika Konkursu –– podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda art. 6 ust. 1 lit. a) RODO wyrażona poprzez wyraźne działanie potwierdzające – przystąpienie do realizacji Konkursu,

b) w celach niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości – rozliczenia podatków - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,    

5. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu, którym jest: ewentualne ustalenie lub dochodzeniu roszczeń lub obrony przed roszczeniami - podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.     6. Odbiorcami danych osobowych Uczestników i Laureatów będą:    

a) upoważnieni pracownicy Sklepu lub Fundatora    

b) Użytkownicy Serwisu Instagram / Facebook obserwujący profil Sklepu lub Fundatora i strony internetowej Sklepu i Fundatora oraz użytkownicy mediów społecznościowych – w zakresie informacji o Laureatach konkursu.   

 c) Usługodawcy, którym w drodze umowy powierzono przetwarzanie Danych Osobowych na potrzeby realizacji świadczonych usług. Są to w szczególności podmioty (oraz ich upoważnieni pracownicy) świadczące usługi IT i techniczne, usługi z zakresu badań, analiz i statystyk, podmioty organizujące akcje marketingowe,    

d) Podmioty uprawnione do otrzymania Danych Osobowych na podstawie przepisów prawa,    

e) Dostawcy usług zaopatrujący Sklep lub Fundatora w rozwiązania techniczne, organizacyjne oraz związane z zarządzaniem firmą (w szczególności księgowe, banki, firmy kurierskie i pocztowe uczestniczący w realizacji wydania Nagród),    

f) Dostawcy usług prawnych i doradczych oraz wspierający Sklep lub Fundatora w dochodzeniu należnych roszczeń oraz obrony jego praw (w szczególności kancelarie prawne, podatkowe, firmy windykacyjne),    

7. Dane osobowe Uczestnika Konkursu i Zwycięzcy będą przechowywane:    

a) przez okres trwania Konkursu, a po tym okresie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń – co do zasady nie dłużej niż 6 lat;    

b) w przypadku przetwarzania danych dla potrzeb niezbędnych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów – do czasu wniesienia przez Uczestnika Konkursu sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w tym zakresie, lecz co do zasady nie dłużej niż 6 lat;    

c) w przypadku przetwarzania danych dla potrzeb niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości przez okres wskazany w przepisach prawa, co do zasady nie dłużej niż 6 lat;    

d) do czasu wycofania zgody.    

8. Dane osobowe Uczestników Konkursu i Zwycięzcy nie będą podlegały profilowaniu. Sklep lub Fundator nie będzie przekazywał danych osobowych Uczestnika Konkursu do państw trzecich, z zastrzeżeniem postanowień Polityki Prywatności Instagrama.    

9. Uczestnikowi/Zwycięzcy przysługują następujące prawa:    

a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, do uzyskania kopii swoich danych, a także żądania ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub ich usunięcia na warunkach wynikających z RODO,    

b) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda – wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody, z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem    

c) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,    

d) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest wykonanie umowy lub zgoda – przenoszenia danych osobowych, tj. prawo do otrzymania danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego i przesłania ich innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.    

10. Jeżeli Uczestnik uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym RODO, przysługuje Pani/Panu Uczestnikowi również prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.    

11. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny i wynika z zasad realizacji konkursu. Brak podania danych skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w konkursie lub odbioru Nagrody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna, lecz konieczna do wzięcia udziału w Konkursie i otrzymania informacji o Nagrodzie wygranej w Konkursie; dane Uczestnika przetwarzane będą wyłącznie w związku z udziałem tego Uczestnika w Konkursie, komunikacja na podstawie przekazanych danych, będzie mieć miejsce wyłącznie w związku z udziałem Uczestnika w Konkursie i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

12. Sklep lub Fundatora dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności oraz informacji dotyczących Uczestników i Zwycięzcy i z zachowaniem należytej staranności dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze organizacyjnym i programistycznym, które pozwalają na zapewnienie ochrony przetwarzanych danych [w szczególności zabezpiecza dane przed ich ujawnieniem, zniszczeniem, utraceniem i udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także nieuprawnioną modyfikacją i przetwarzaniem z naruszeniem obowiązującego prawa].

§9 Zmiana Regulaminu              

1. W przypadku zmian w Regulaminie, zmiany te nie będą naruszać praw już nabytych przez Uczestników oraz nie będą pogarszać warunków Konkursu, chyba że zmiany te będą wynikać jedynie z wykonania przez Organizatora obowiązków nałożonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

2. W przypadku zmian w Regulaminie, Organizator poinformuje o tym fakcie Uczestników.  

3. Regulamin w wersji zmienionej obowiązuje od dnia następującego po dniu ogłoszenia zmiany na stronie.

4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.

5. Regulamin jest dostępny przez Czas Trwania Konkursu na stronie www.organicmarket.pl oraz  w siedzibie Sklepu oraz Fundatora.          

6. Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać kontaktując się z Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Głubczyckiej 11/1, adres biura: Warszawa ul. Staniewicka 5, poprzez telefonicznie:  500 175 243 oraz mailowo pod adresem klinoz@eko-wital.pl oraz m.nawrocka@organicmarket.pl .

 

 

 

 

  1. Postanowienia ogólne

1.1. Sprzedawca

Sklep OrganicMarket.pl / zwany poniżej również Organic24.pl działający pod adresem internetowym www.organic24.pl jest własnością Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417 Warszawa , NIP 522-280-57-93, REGON 140478291, KRS 0000293247 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.


Kontakt odbywa się poprzez:

  • adres poczty elektronicznej sklepu: sklep@organic24.pl;
  • telefonicznie pod numerem +48 535 032 416

1.2. Regulamin

Realizacja sprzedaży przez Organic24.pl odbywa się według zasad niniejszego Regulaminu.

1.3. Wymagania techniczne

Do korzystania z usług Organic24.pl niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz numer telefonu kontaktowego. Konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu muszą być własnością Klienta rejestrującego się w serwisie Organic24.pl. W celu prawidłowego funkcjonowania serwisu, komputer użytkownika musi mieć włączoną opcję obsługi plików typu "cookie" oraz włączoną obsługę JavaScript. Szczegóły znajdują się na stronie sklepu w Polityce prywatności i cookies.

  1. Zakupy we Organic24.pl

2.1. Działalność

Organic24.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet i telefonicznej. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowe Organic24.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 535 032 416

2.2. Obszar działania

Usługi oferowane przez Organic24.pl dostępne są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Możliwość realizacji zamówienia jest określana na podstawie deklarowanego miejsca dostawy.

2.3. Kupujący

Z oferty Organic24.pl mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz inne jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną. W celu korzystania z oferty Organic24.pl nie ma konieczności rejestracji konta Klienta w serwisie Organic24.pl. W przypadku założenia indywidualnego Konta przypisanego do adresu e-mail Klient może je usunąć w dowolnym momencie korzystając z opcji „Usuń konto” w ustawieniach profilu w sekcji „Moje dane” lub kontaktując się ze sklepem: (e-mail: sklep@organic24.pl, tel: +48 535 032 416).

2.4. Informacje o produktach

2.4.1 Zamieszczone na stronach internetowych Organic24.pl informacje o produktach oferowanych do sprzedaży, takie jak: opis, skład, wartość odżywcza, informacja o alergenach, masa netto itp. pochodzą od producentów produktów. Organic24.pl dokłada starań, aby były one prawidłowe i aktualne. Przed użyciem produktów Klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez producenta na opakowaniu produktu.

2.4.2 Organic24.pl informuje na stronie internetowej o datach ważności produktów aktualnie dostępnych we Organic24.pl. Daty ważności produktów faktycznie dostarczonych mogą różnić się od tych wyświetlanych na stronie w związku z rotacją produktów w magazynie.

2.4.3 Alkohol

2.4.3.1 Sprzedawca dopuszcza możliwość rezerwacji towaru za pośrednictwem jego sklepu internetowego,

2.4.3.2 Klient może osobiście odebrać zakupione produkty w sklepie lub udzielić pełnomocnictwa pełnoletniej osobie fizycznej, która w jego imieniu odbierze zakupione produkty ze sklepu lub osobie niebędącej osobą fizyczną firmie kurierskiej Stuart. W ramach tego pełnomocnictwa firma Stuart jest uprawniona do udzielenia dalszego pełnomocnictwa swoim pracownikom lub współpracownikom (wskazanym w odrębnym, imiennym pełnomocnictwie) w celu realizacji zamówienia klienta w tym: do odbioru i dostarczenia towaru oraz sprawdzenia wieku osoby odbierającej alkohol, a także innych niezbędnych czynności w tym zakresie. Pełnomocnik nie wyda Towaru osobie, której zachowanie wskazuje, że jest nietrzeźwa. Stuart zapewnia, że osoby odbierające produkty w imieniu klienta działają na podstawie ważnego pełnomocnictwa.

2.4.3.3 Umowa sprzedaży towaru zawierana i realizowana jest wyłącznie w siedzibie sprzedającego

2.5. Ceny towarów

Ceny towarów oraz koszty dostawy widoczne na stronie internetowej Organic24.pl są cenami brutto [z VAT], wyrażonymi w złotych polskich.

2.6. Upusty, promocje i bony zakupowe

2.6.1 Rabat z tytułu wystawionego przez Organic24.pl bonu zakupowego nie łączy się z programami rabatowymi i innymi promocjami.

2.6.2 Upusty specjalne nie mogą być łączone z programami rabatowymi i innymi promocjami.

2.6.3 Ze względu na różnice matematyczne wynikające z przeliczania upustów w stosunku do cen netto i brutto, wartość zrealizowanego upustu może być różna od przyznanej wartości upustu maksymalnie o 0,3% (trzy dziesiąte procenta).

2.6.4 Organic24.pl przewiduje możliwość wprowadzenia programów przewidujących dodatkowe korzyści dla Klientów. Zasady uczestnictwa w takich programach określać będzie każdorazowo odrębny regulamin.

2.6.5 Klientom, którzy wyrazili na to zgodę, Organic24.pl może oferować promocje lub dołączać do zamówień próbki towarów.

2.7. Zamówienie

Zamówienie rozumiane jest jako akceptacja przez klienta oferty Organic24.pl przy wykorzystaniu mechanizmów sklepu Organic24.pl, poprzedzone akceptacją wyboru towarów oraz wyborem formy płatności i godziny dostawy, zgodnie z punktem 3.1.

2.8. Umowa sprzedaży i cena obowiązująca

Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta w siedzibie Organic24.pl. Organic24.pl wysyła Klientowi potwierdzenie zamawianych produktów wraz z wykazem zamawianych produktów i przydzielonym indywidualnym numerem zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta.

2.9. Dostawa, koszty dostawy.

2.9.1 Koszt dostawy określony jest każdorazowo w procesie składania zamówienia.

W zależności od deklarowanego miejsca lub sposobu dostawa może być wykonana za pośrednictwem dostawców Organic24.pl lub za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx działającej na zlecenie Organic24.pl, lub też za pośrednictwem Paczkomatu InPost, z tym zastrzeżeniem, iż dostawy napojów alkoholowych dokonują wyłącznie dostawcy Organic24.pl, posiadający upoważnienie przez klienta do odbioru w jego imieniu napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży. W przypadku wyboru Paczkomatu InPost, adresem dostawy jest adres Paczkomat InPost wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia.

2.9.2 Wszelkie informacje o obowiązujących kosztach i obszarze dostawy znajdują się w dedykowanej sekcji strony sklepu Dostawy.

2.9.3 Organic24.pl nie pobiera opłatę z tytułu pakowania towarów objętych zamówieniem.

2.9.4 Ograniczenie ilościowe i braki towarowe

Organic24.pl zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów lub uzależnienia ich od wartości zamówienia Klienta. O ewentualnych ograniczeniach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia. - Braki

3. Zamówienie klienta

3.1. Składanie i akceptacja zamówienia

Zamówienie składa za pośrednictwem strony internetowej www.organic24.pl lub telefonicznie pod numerem +48 535 032 416, wybierając z oferty znajdującej się produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po określeniu ilości produktu i kliknięciu przycisku "Do koszyka".

3.2. Przyjęcie zamówienia

Przyjęcie zamówienia Klienta zostanie potwierdzone drogą elektroniczną tj. poprzez e-mail wysłany na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji Klienta. Potwierdzenie złożenia zamówienia będzie zawierało m.in.: numer zamówienia, listę zamawianych produktów, formę płatności, adres dostawy, wartość zamówienia wraz z ewentualnymi kosztami dostawy.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być w uzasadnionych przypadkach (np. w przypadku istotnej wartości zamówienia lub gdy zamówienie obejmuje dużą liczbę danego produktu, istotnie odbiegającą od liczby, jakie zazwyczaj są przedmiotem zamówień, w przypadku istnienia podejrzenia podania przez osobę składającą zamówienie nieprawdziwych danych) uwarunkowane telefoniczną weryfikacją złożonego przez Klienta zamówienia.

3.3. Możliwość zmiany zamówienia

W związku z faktem, że wszystkie zamówienia składane przez Klientów przetwarzane są w określonych porach przez system informatyczny Organic24.pl, Klient może mieć możliwość wprowadzenia zmian w swoim zamówieniu odpowiednio wczesniej, kontaktując się ze telefonicznie ze sklepem +48 535 032 416.

3.4. Możliwość anulowania zamówienia

W związku z faktem, że wszystkie zamówienia składane przez Klientów przetwarzane są w określonych porach przez system informatyczny Organic24.pl, Klient może mieć także możliwość anulowania zamówienia odpowiednio wcześniej, kontaktując się ze telefonicznie ze sklepem +48 535 032 416.

3.5. Prawo odstąpienia od umowy

3.5.1 Klient przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn.zm.) przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres: Organic Farma Zdrowia S.A. ul. Jagiellońska 82a, 03-301,  Warszawa; w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć przy użyciu formularza, którego treść znajduje się w dedykowanej sekcji strony sklepu Oświadczenie

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
  • towarów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny w razie przerwania ciągu chłodniczego) lub mających krótki termin przydatności do użycia, w tym towarów, które z uwagi na ich charakter (np. produkty mrożone) nie mogą zostać zwrócone,
  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę̨ zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 


3.5.3 W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem.

3.5.4 W terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Klient otrzyma zwrot uiszczonej należności.

3.5.5 Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

3.6. Termin realizacji dostawy

3.6.1 Termin realizacji dostawy uzależniony jest od preferencji Klienta oraz od deklarowanego miejsca dostawy.

3.6.2 Dostępne terminy dostaw dla danego zamówienia określone są każdorazowo w procesie akceptacji tego zamówienia.

3.6.3 Szczegółowe informacje o terminach dostawy znajdują się w dedykowanej sekcji strony sklepu Dostawy.

3.7. Dni wolne

3.7.1 Organic24.pl nie realizuje zamówień w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy.

3.7.2 Organic24.pl zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia sklepu. W tych dniach nie będzie można zarezerwować terminu dostawy.

3.8. Miejsce i termin dostarczenia zakupów

3.8.1 W zależności od preferencji Klienta oraz od deklarowanego miejsca dostawy zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres:

  1. przez dostawców Organic24.pl- wybranego dnia w wybranym przez Klienta przedziale jednogodzinowym
  2. przez firmę kurierską- najpóźniej trzeciego dnia roboczego od momentu oddania zamówienia do realizacji przez Organic24.pl.

3.8.2 Termin dostawy określony w procesie akceptacji zamówienia jest wyrazem preferencji Klienta. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w wybranym przez Klienta terminie w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu.

3.9. Odmowa realizacji zamówienia

3.9.1 Organic24.pl zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:

3.9.1.1 Istnieją wyraźne wątpliwości, co do osoby Klienta (dotyczy to w szczególności przypadków istnienia podejrzenia, że dane zamówienia składane są przez tę samą osobę przy pomocy różnych kont.

3.9.1.2 Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Organic24.pl za wymagające potwierdzenia zgodnie z pkt. 3.2 powyżej.

3.9.1.3 Klient nie przestrzega zasad Regulaminu.

3.9.1.4 Zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych (np. kiedy z racji charakteru danych Towarów nie są one dostępne danego dnia – np. świeże mięso w niedzielę lub święto).

3.9.2.1 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość limitowania sprzedaży dla Klienta. Warunek ten dotyczy produktów w promocji oznaczonych znakiem „Produkt z gazetki” lub innym oznaczeniem ceny promocyjnej oferowanego produktu. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.

3.9.2.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania sprzedaży dla Klienta ze względu na aktualny stan magazynowy produktów będących w ofercie. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.

3.9.2.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku zamówień jednorodnych produktów o dużej wadze np. woda i napoje. Woda i napoje nie mogą stanowić więcej niż 20% wartości koszyka produktowego. W przypadku takich zamówień sklep skontaktuje się z klientem w celu ustalenia ilości paczek.

3.10. Paragon, Faktura

Do zamówienia każdorazowo dołączany jest paragon. Podczas składania zamówienia Klient ma możliwość zgłoszenia prośby o wystawienie faktury VAT. Faktura VAT obejmująca dostarczane pozycje zamówienia. Klient upoważnia Organic Farma Zdrowia S.A. do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy. W przypadku braku informacji o chęcie otrzymania faktury VAT domyślenie do zrealizowanego zamówienia dołączony zostanie paragon.

  1. Płatności

4.1. Sposoby płatności

Klient Organic24.pl dokonuje płatności za zakupy w sposób określony na stronie internetowej Sklepu w procesie akceptacji zamówienia. Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:

4.1.1   za zakupy realizowane przez dostawców Organic24.pl:

  • płatność kartą (dostawcy Organic24.pl wyposażeni są w mobilne terminale)
  • gotówką przy odbiorze
  • płatność kartą online Blue Media,
  • płatność przelewem online Blue Media, Przelewy24, PayU
  • płatność przelewem z odroczonym terminem płatności (dla klientów firmowych stałe współpracujących):

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.1.2      za zakupy realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej;

  • gotówką przy odbiorze
  • płatność kartą online Blue Media, PayU
  • płatność przelewem online Blue Media, Przelewy24, PayU
  • płatność przelewem z odroczonym terminem płatności (dla klientów firmowych stałe współpracujących).

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.1.3 za zakupy realizowane za pośrednictwem Paczkomatów InPost;

  • płatność kartą online Blue Media, PayU
  • płatność przelewem online Blue Media, Przelewy24, PayU
  • płatność przelewem z odroczonym terminem płatności (dla klientów firmowych stałe współpracujących).

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.2. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za przelewy dokonywane na rzecz Organic Farma Zdrowia S.A. wykonane na numer rachunku nie będący własnością Organic Farma Zdrowia S.A.

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.3. Rozliczanie niedopłat i nadpłat

4.3.1 Organic24.pl oferuje do sprzedaży produkty o zmiennej wadze (m.in. warzywa, owoce, sery, wędliny, mięso, itp.). Produkty te oznaczane są na stronie internetowej odpowednim opisem. Podane na stronie Organic24.pl ceny tych produktów, są cenami orientacyjnymi podanymi za określoną jednostkę wagową np. 0,25kg, 0,5kg itd. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi w przeliczeniu za 1kg produktu. Ostatecna cena produktu może różnić się od tej podanej na stronie sklepu o +/- 20%. Zarówno waga produktu, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na paragonie lub fakturze VAT.

4.3.2 Klient zamawiając produkt o zmiennejwadze akceptuje jego ostateczną cenę. 
W przypadku wystąpienia sytuacji, w której:

4.3.2.1 opłacone przez Klienta online zamówienie, przed określeniem ostatecznej ceny produktów o zmiennej wadze, ma niższą wartość niż wartość określona na fakturze VAT, Klient upoważnia Organic24.pl do doliczenia powstałej niedopłaty (związanej ze zmienną wagą produktów) do wartości kolejnego zamówienia i zobowiązuje się do jej zapłaty.

4.3.2.2 opłacone przez Klienta online zamówienie, przed określeniem ostatecznej ceny produktów o zmiennej wadze, ma wyższą wartość niż wartość określona na fakturze VAT, Klient upoważnia Organic24.pl do zwrotu powstałej nadpłaty (związanej ze zmienną wagą produktów) w zależności od wybranej formy płaności wraz zamówionymi produktami lub na konto bankowe Klienta z którego zamówienie zostało opłacone.

  1. Dostawa

5.1. Dostawca

5.1.1 Dostawca Organic24.pl:

5.1.1.1 Dostawca na żądanie Klienta okaże do wglądu swój dowód osobisty.

5.1.1.2 Dostawca może wydać zamówienie Klientowi lub innej osobie obecnej pod adresem wskazanym przez Klienta.

5.1.2 Dostawca firmy kurierskiej:

5.1.2.1 Dostawca może wydać przesyłkę osobie obecnej pod adresem wskazanym przez Klienta.

5.1.2.2 Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedoręczenie zamówienia do rąk własnych Klienta.

5.2. Nieobecność Klienta

Składając zamówienie Klient – zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu - dokonuje wyboru miejsca dostawy oraz wybiera termin dostawy. W konsekwencji, Klient winien być obecny we wskazanym przez siebie miejscu i wybranym czasie dostawy, a w razie wyboru dostawy za pośrednictwem Paczkomatu InPost Klient winien odebrać zamówione towarowy w wybranym przy zamówieniu oknie czasowym. W razie nieobecności Klienta lub nieodebrania przez Klienta zamówienia z Paczkomatu InPost zastosowanie mieć będą poniższe zasady.

5.2.1 Dostawa realizowana przez dostawcę Organic24.pl:

5.2.1.1 W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik Sklepu Organic24.pl podejmuje próbę kontaktu z Klientem.

5.2.1.2 Jeśli możliwe będzie ustalenie nowego terminu dostawy dostawca Organic24.pl spróbuje dostarczyć Klientowi towar w terminie późniejszym.

5.2.2 Dostawa realizowana przez firmę kurierską:

5.2.2.1 W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo.

5.2.2.2 Kurier podejmie 3 dodatkowe próby dostarczenia przesyłki w kolejnych dniach roboczych, po czym zostanie ona odesłana do Organic24.pl.

5.2.2.3 Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące 
po stronie Klienta.

5.2.2.4 Organic24.pl spróbuje wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie zamówienia. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty za powtórną wysyłkę z przyczyn leżących po stronie Klienta.

5.2.2.5 Odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu przez niego zamówienia Klientowi ponosi firma kurierska.

5.2.3 Dostawa do Paczkomatu InPost

5.2.3.1 W przypadku nieodebrania przez Klienta zamówienia we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik Sklepu Organic24.pl podejmuje próbę kontaktu z Klientem.

5.2.3.2 Jeśli możliwe będzie ustalenie nowego terminu dostawy dostawca Organic24.pl spróbuje umożliwić Klientowi odbiór towaru w terminie późniejszym. W takim wypadku Klient może być zobowiązany do poniesienia dodatkowych opłat.

  1. Reklamacje i zwroty

6.1. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym dostawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał.

6.2. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą fabryczną, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem Organic24.pl po czym może odesłać otrzymany towar i żądać zwrotu należności za niego.

6.3. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę w terminie 1 dnia od otwarcia opakowania (jednakże nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub jego przydatności do spożycia) w przypadku towaru paczkowanego lub otrzymania towaru sprzedawanego luzem. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem Organic24.pl.

6.4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej przekazania do Sklepu Organic24.pl, drogą mailową na adres sklep@organic24.pl. Pisemna informacja o wyniku zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

6.5. Organic24.pl zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.

6.6. Organic24.pl nie przyjmuje żadnych zwrotów przesyłanych za pobraniem.

6.7. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu produktów Klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta (produkty łatwo psujące się, produkty świeże, o krótkich terminach ważności itp. – np. w sytuacji kiedy Klient nie przechowywał produktów chłodniczych w lodówce).

6.8. Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem na stronie internetowej Organic24.pl nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

  1. Postanowienia końcowe

7.1. Obowiązek podawania prawdziwych informacji

Klient korzystający z usług Organic24.pl ma zakaz podawania nieprawdziwych danych. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi w takim przypadku.

7.2. Dostarczenie wiadomości e-mail

Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres email, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych lub inną awarię.

7.3. Refundacje

W przypadku odmowy realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Regulaminu lub w przypadku niedostępności produktów zamówionych i opłaconych przez Klienta, lub w przypadku anulowania przez Klienta zamówienia wcześniej opłaconego, Organic24.pl dokona pełnego zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego dokonano płatności. Klientowi nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia z tym związane.

7.4. Zakaz dostarczania przez Klientów treści o charakterze bezprawnym

Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 ze zm.) klient zobowiązany jest do nie dostarczania danych o charakterze bezprawnym.

7.5. Zmiana regulaminu

Organic24.pl zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na stronie Organic24.pl.

7.6. Spory

Spory rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy 
z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 43 poz. 296 ze zm.).

7.7. Badanie satysfakcji Klienta

Po dostarczeniu Towarów Klientowi Organic24.pl, w ramach realizacji umowy z Klientem, jest upoważnione przesłać Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient nie jest zobowiązany do wypełnienia takiej ankiety.

  1. Organic24.pl - zastrzeżenia prawne

8.1. Wszelkie prawa do Strony Organic24.pl, w tym do tekstu i jej elementów graficznych, mechanizmów informatycznych, układu i innych elementów Strony, są zastrzeżone.

8.2. Wykorzystanie i korzystanie z treści umieszczonych na Stronie nie oznacza nabycia przez użytkowników jakichkolwiek praw do elementów w niej zawartych.

8.3. Z elementów Strony można korzystać wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku, wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, z późn. Zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. Nr 128 poz. 1402) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.93.47.211 z późniejszymi zmianami).

8.4. Zabronione jest dokonywane w jakichkolwiek celach a w szczególności komercyjnych 
bez uprzedniej pisemnej zgody Organic Farma Zdrowia S.A., kopiowanie, modyfikowanie w jakiejkolwiek sposób Strony w całości lub w części.

  1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie tekstu umowy

9.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia następuje 
za pośrednictwem poczty elektronicznej.

9.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie ogólnych warunków (regulaminu sprzedaży) następuje przez serwis internetowy Organic24.pl w dedykowanej sekcji strony sklepu Regulamin.

9.3. Wcześniejsze zamówienia Klient, który założył konto w sklepie może zobaczyć po zalogowaniu się do dedykowanie sekcji „Moje konto” sklepu Organic24.pl i przejściu do zakładki „Moje zamówienia”.

  1. Dane osobowe

10.1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klienta przekazanych przy rejestracji konta lub złożeniu zamówienia (w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy) jest Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Głubczyckiej 11/1, adres biura: Warszawa przy ul. Staniewickiej 5 budynek 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000293247, posiadająca numer statystyczny REGON: 140478291, numer identyfikacji podatkowej (NIP): 15222805793.

10.2. Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe podane przez Klienta przy rejestracji konta przechowywane są przez cały okres posiadania tego konta w serwisie Organic24.pl dla celów realizacji i obsługi zamówień 
(w tym: realizowanie ankiet satysfakcji, rozpatrywanie reklamacji) zgodnie z Regulaminem, jak również do celów marketingowych, do czasu wycofania zgód (Klient może je wycofać 
w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).

Dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie, które polega na automatycznym dopasowywaniu oferty do profilu Klienta (bazując na historii zakupowej, oglądanych produktach itp.)

Odbiorcą danych osobowych są podmioty świadczące dla Organic24.pl usługi administracyjne, marketingowe, informatyczne oraz dostawcy zamówień złożonych przez Klienta w sklepie internetowym.

Dane osobowe zostaną zanonimizowane w momencie usunięcia konta w serwisie Organic24.pl, 
za wyjątkiem następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, historia zamówień oraz informacja o wyrażonych zgodach, które będą przechowywane przez okres 3 lat od usunięcia Konta dla celów rozpatrywania reklamacji oraz komunikacji marketingowej, chyba że zostanie wyrażony sprzeciw wobec przetwarzania ich.

W razie dodatkowych pytań należy skontaktować się z Inspektorem Danych osobowych.
Szczegóły przetwarzania danych znajdują się na stronie sklepu w Polityce Prywatności.

10.3. Wgląd do danych osobowych

Klient może w każdym czasie domagać się wglądu do swoich danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub zaprzestania ich przetwarzania.

  1. Zgody

11.1. Wyrażanie zgód

Wszystkie zgody są dobrowolne.  Każdą ze zgód Klient może wyrazić na etapie zakładania konta w serwisie Organic24.pl, jak i później, w ustawieniach swojego profilu.
Każda z wyrażonych uprzednio zgód może być wycofana przez Klienta w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem), np. w sekcji konta profilowego „Moje konto” lub poprzez kontakt telefoniczny ze sklepem +48 535 032 416

Po usunięciu konta zgody będą przetwarzane w celach komunikacji marketingowej przez okres 3 kolejnych lat od momentu usunięcia konta, chyba że Klient wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania ich (szczegóły znajdują się na stronie sklepu w Polityce Prywatności).

11.2. Treści zgód

Klient może w dowolnym momencie dobrowolnie wyrazić lub wycofać zgody (zgodnie ze szczegółami w pkt. 11.1):

11.2.1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. adresu e-mail, przez Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417 w celu kierowania 
do mnie marketingu bezpośredniego, tj. newslettera, informacji handlowych oraz kuponów rabatowych.

11.2.2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. numeru telefonu, przez Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417 w celu kierowania do mnie treści marketingowych, informacji handlowych oraz kuponów rabatowych.

11.2.3. Wyrażam zgodę na wykonywanie marketingu bezpośredniego przez Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417, zgodnie z art. 172 ustawy 
z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Powyższe zgody wchodzą w życie w momencie ich wyrażenia i tak samo tracą ważność w chwili wycofania ich przez Klienta.

 

 

Regulamin marketu ekologicznego Organic24.pl obowiązujący od 25.05.2018

  1. Postanowienia ogólne

1.1. Sprzedawca

Sklep Organic24.pl działający pod adresem internetowym www.organic24.pl jest własnością Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417 Warszawa , NIP 522-280-57-93, REGON 140478291, KRS 0000293247 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.


Kontakt odbywa się poprzez:

  • adres poczty elektronicznej sklepu: sklep@organic24.pl;
  • telefonicznie pod numerem +48 535 032 416

1.2. Regulamin

Realizacja sprzedaży przez Organic24.pl odbywa się według zasad niniejszego Regulaminu.

1.3. Wymagania techniczne

Do korzystania z usług Organic24.pl niezbędny jest dostęp do Internetu, konto poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz numer telefonu kontaktowego. Konto poczty elektronicznej oraz numer telefonu muszą być własnością Klienta rejestrującego się w serwisie Organic24.pl. W celu prawidłowego funkcjonowania serwisu, komputer użytkownika musi mieć włączoną opcję obsługi plików typu "cookie" oraz włączoną obsługę JavaScript. Szczegóły znajdują się na stronie sklepu w Polityce prywatności i cookies.

  1. Zakupy we Organic24.pl

2.1. Działalność

Organic24.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet i telefonicznej. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowe Organic24.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 535 032 416.

2.2. Obszar działania

Usługi oferowane przez Organic24.pl dostępne są na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Możliwość realizacji zamówienia jest określana na podstawie deklarowanego miejsca dostawy.

2.3. Kupujący

Z oferty Organic24.pl mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz inne jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną. W celu korzystania z oferty Organic24.pl nie ma konieczności rejestracji konta Klienta w serwisie Organic24.pl. W przypadku założenia indywidualnego Konta przypisanego do adresu e-mail Klient może je usunąć w dowolnym momencie korzystając z opcji „Usuń konto” w ustawieniach profilu w sekcji „Moje dane” lub kontaktując się ze sklepem: (e-mail: sklep@organic24.pl, tel: +48 535 032 416).

2.4. Informacje o produktach

2.4.1 Zamieszczone na stronach internetowych Organic24.pl informacje o produktach oferowanych do sprzedaży, takie jak: opis, skład, wartość odżywcza, informacja o alergenach, masa netto itp. pochodzą od producentów produktów. Organic24.pl dokłada starań, aby były one prawidłowe i aktualne. Przed użyciem produktów Klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez producenta na opakowaniu produktu.

2.4.2 Organic24.pl informuje na stronie internetowej o datach ważności produktów aktualnie dostępnych we Organic24.pl. Daty ważności produktów faktycznie dostarczonych mogą różnić się od tych wyświetlanych na stronie w związku z rotacją produktów w magazynie.

 

2.5. Ceny towarów

Ceny towarów oraz koszty dostawy widoczne na stronie internetowej Organic24.pl są cenami brutto [z VAT], wyrażonymi w złotych polskich.

2.6. Upusty, promocje i bony zakupowe

2.6.1 Rabat z tytułu wystawionego przez Organic24.pl bonu zakupowego nie łączy się z programami rabatowymi i innymi promocjami.

2.6.2 Upusty specjalne nie mogą być łączone z programami rabatowymi i innymi promocjami.

2.6.3 Ze względu na różnice matematyczne wynikające z przeliczania upustów w stosunku do cen netto i brutto, wartość zrealizowanego upustu może być różna od przyznanej wartości upustu maksymalnie o 0,3% (trzy dziesiąte procenta).

2.6.4 Organic24.pl przewiduje możliwość wprowadzenia programów przewidujących dodatkowe korzyści dla Klientów. Zasady uczestnictwa w takich programach określać będzie każdorazowo odrębny regulamin.

2.6.5 Klientom, którzy wyrazili na to zgodę, Organic24.pl może oferować promocje lub dołączać do zamówień próbki towarów.

2.7. Zamówienie

Zamówienie rozumiane jest jako akceptacja przez klienta oferty Organic24.pl przy wykorzystaniu mechanizmów sklepu Organic24.pl, poprzedzone akceptacją wyboru towarów oraz wyborem formy płatności i godziny dostawy, zgodnie z punktem 3.1.

2.8. Umowa sprzedaży i cena obowiązująca

Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta w siedzibie Organic24.pl. Organic24.pl wysyła Klientowi potwierdzenie zamawianych produktów wraz z wykazem zamawianych produktów i przydzielonym indywidualnym numerem zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta.

2.9. Dostawa, koszty dostawy.

2.9.1 Koszt dostawy określony jest każdorazowo w procesie składania zamówienia.

W zależności od deklarowanego miejsca lub sposobu dostawa może być wykonana za pośrednictwem dostawców Organic24.pl lub za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx działającej na zlecenie Organic24.pl, lub też za pośrednictwem Paczkomatu InPost, z tym zastrzeżeniem, iż dostawy napojów alkoholowych dokonują wyłącznie dostawcy Organic24.pl, posiadający upoważnienie przez klienta do odbioru w jego imieniu napojów alkoholowych w punkcie sprzedaży. W przypadku wyboru Paczkomatu InPost, adresem dostawy jest adres Paczkomat InPost wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia.

2.9.2 Wszelkie informacje o obowiązujących kosztach i obszarze dostawy znajdują się w dedykowanej sekcji strony sklepu Dostawy.

2.9.3 Organic24.pl nie pobiera opłatę z tytułu pakowania towarów objętych zamówieniem.

2.9.4 Ograniczenie ilościowe i braki towarowe

Organic24.pl zastrzega sobie możliwość wprowadzenia ograniczenia ilościowego w zakupie niektórych towarów lub uzależnienia ich od wartości zamówienia Klienta. O ewentualnych ograniczeniach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia. - Braki

3. Zamówienie klienta

3.1. Składanie i akceptacja zamówienia

Zamówienie składa za pośrednictwem strony internetowej www.organic24.pl lub telefonicznie pod numerami +48 535 032 416, wybierając z oferty znajdującej się produkty oferowane do sprzedaży. Dodawanie produktów do wirtualnego koszyka odbywa się po określeniu ilości produktu i kliknięciu przycisku "Do koszyka".

3.2. Przyjęcie zamówienia

Przyjęcie zamówienia Klienta zostanie potwierdzone drogą elektroniczną tj. poprzez e-mail wysłany na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji Klienta. Potwierdzenie złożenia zamówienia będzie zawierało m.in.: numer zamówienia, listę zamawianych produktów, formę płatności, adres dostawy, wartość zamówienia wraz z ewentualnymi kosztami dostawy.

Rozpoczęcie realizacji zamówienia może być w uzasadnionych przypadkach (np. w przypadku istotnej wartości zamówienia lub gdy zamówienie obejmuje dużą liczbę danego produktu, istotnie odbiegającą od liczby, jakie zazwyczaj są przedmiotem zamówień, w przypadku istnienia podejrzenia podania przez osobę składającą zamówienie nieprawdziwych danych) uwarunkowane telefoniczną weryfikacją złożonego przez Klienta zamówienia.

3.3. Możliwość zmiany zamówienia

W związku z faktem, że wszystkie zamówienia składane przez Klientów przetwarzane są w określonych porach przez system informatyczny Organic24.pl, Klient może mieć możliwość wprowadzenia zmian w swoim zamówieniu odpowiednio wczesniej, kontaktując się ze telefonicznie ze sklepem +48 535 032 416.

3.4. Możliwość anulowania zamówienia

W związku z faktem, że wszystkie zamówienia składane przez Klientów przetwarzane są w określonych porach przez system informatyczny Organic24.pl, Klient może mieć także możliwość anulowania zamówienia odpowiednio wczesniej, kontaktując się ze telefonicznie ze sklepem +48 535 032 416.

3.5. Prawo odstąpienia od umowy

3.5.1 Klient przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn.zm.) przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość bez podania przyczyn poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres: Organic Farma Zdrowia S.A. C.H. Arkadia al. Jana Pawła II 40a, 00-175,  Warszawa; w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć przy użyciu formularza, którego treść znajduje się w dedykowanej sekcji strony sklepu Oświadczenie

  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
  • towarów ulegających szybkiemu zepsuciu (np. świeże warzywa, owoce, mięso, wędliny w razie przerwania ciągu chłodniczego) lub mających krótki termin przydatności do użycia, w tym towarów, które z uwagi na ich charakter (np. produkty mrożone) nie mogą zostać zwrócone,
  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę̨ zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 


3.5.3 W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie zmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem.

3.5.4 W terminie 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy Klient otrzyma zwrot uiszczonej należności.

3.5.5 Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

3.6. Termin realizacji dostawy

3.6.1 Termin realizacji dostawy uzależniony jest od preferencji Klienta oraz od deklarowanego miejsca dostawy.

3.6.2 Dostępne terminy dostaw dla danego zamówienia określone są każdorazowo w procesie akceptacji tego zamówienia.

3.6.3 Szczegółowe informacje o terminach dostawy znajdują się w dedykowanej sekcji strony sklepu Dostawy.

3.7. Dni wolne

3.7.1 Organic24.pl nie realizuje zamówień w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy.

3.7.2 Organic24.pl zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia sklepu. W tych dniach nie będzie można zarezerwować terminu dostawy.

3.8. Miejsce i termin dostarczenia zakupów

3.8.1 W zależności od preferencji Klienta oraz od deklarowanego miejsca dostawy zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres:

  1. przez dostawców Organic24.pl- wybranego dnia w wybranym przez Klienta przedziale jednogodzinowym
  2. przez firmę kurierską- najpóźniej trzeciego dnia roboczego od momentu oddania zamówienia do realizacji przez Organic24.pl.

3.8.2 Termin dostawy określony w procesie akceptacji zamówienia jest wyrazem preferencji Klienta. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w wybranym przez Klienta terminie w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu.

3.9. Odmowa realizacji zamówienia

3.9.1 Organic24.pl zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w następujących przypadkach:

3.9.1.1 Istnieją wyraźne wątpliwości, co do osoby Klienta (dotyczy to w szczególności przypadków istnienia podejrzenia, że dane zamówienia składane są przez tę samą osobę przy pomocy różnych kont.

3.9.1.2 Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Organic24.pl za wymagające potwierdzenia zgodnie z pkt. 3.2 powyżej.

3.9.1.3 Klient nie przestrzega zasad Regulaminu.

3.9.1.4 Zamówienie nie może zostać zrealizowane z przyczyn logistycznych (np. kiedy z racji charakteru danych Towarów nie są one dostępne danego dnia – np. świeże mięso w niedzielę lub święto).

3.9.2.1 Sprzedawca zastrzega sobie możliwość limitowania sprzedaży dla Klienta. Warunek ten dotyczy produktów w promocji oznaczonych znakiem „Produkt z gazetki” lub innym oznaczeniem ceny promocyjnej oferowanego produktu. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.

3.9.2.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania sprzedaży dla Klienta ze względu na aktualny stan magazynowy produktów będących w ofercie. O ewentualnych limitach Klient informowany jest każdorazowo podczas składania zamówienia.

3.10. Paragon, Faktura

Do zamówienia każdorazowo dołączany jest paragon. Podczas składania zamówienia Klient ma możliwość zgłoszenia prośby o wystawienie faktury VAT. Faktura VAT obejmująca dostarczane pozycje zamówienia. Klient upoważnia Organic Farma Zdrowia S.A. do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy. W przypadku braku informacji o chęcie otrzymania faktury VAT domyślenie do zrealizowanego zamówienia dołączony zostanie paragon.

  1. Płatności

4.1. Sposoby płatności

Klient Organic24.pl dokonuje płatności za zakupy w sposób określony na stronie internetowej Sklepu w procesie akceptacji zamówienia. Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:

4.1.1   za zakupy realizowane przez dostawców Organic24.pl:

  • płatność kartą (dostawcy Organic24.pl wyposażeni są w mobilne terminale)
  • gotówką przy odbiorze
  • płatność kartą online Blue Media, PayU
  • płatność przelewem online Blue Media, Przelewy24, PayU
  • płatność przelewem z odroczonym terminem płatności (dla klientów firmowych stałe współpracujących):

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa


Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.1.2      za zakupy realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej;

  • gotówką przy odbiorze
  • płatność kartą online Blue Media, PayU
  • płatność przelewem online Blue Media, Przelewy24, PayU
  • płatność przelewem z odroczonym terminem płatności (dla klientów firmowych stałe współpracujących).

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

 

4.1.3 za zakupy realizowane za pośrednictwem Paczkomatów InPost;

  • płatność kartą online Blue Media, PayU
  • płatność przelewem online Blue Media, Przelewy24, PayU
  • płatność przelewem z odroczonym terminem płatności (dla klientów firmowych stałe współpracujących).

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.2. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za przelewy dokonywane na rzecz Organic Farma Zdrowia S.A. wykonane na numer rachunku nie będący własnością Organic Farma Zdrowia S.A.

ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A.
Adres: ul. Głubczycka 11 lok. 1,
02-417 Warszawa

Santander

82 1090 1883 0000 0001 4916 7924

4.3. Rozliczanie niedopłat i nadpłat

4.3.1 Organic24.pl oferuje do sprzedaży produkty o zmiennej wadze (m.in. warzywa, owoce, sery, wędliny, mięso, itp.). Produkty te oznaczane są na stronie internetowej odpowednim opisem. Podane na stronie Organic24.pl ceny tych produktów, są cenami orientacyjnymi podanymi za określoną jednostkę wagową np. 0,25kg, 0,5kg itd. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi w przeliczeniu za 1kg produktu. Ostatecna cena produktu może różnić się od tej podanej na stronie sklepu o +/- 20%. Zarówno waga produktu, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na paragonie lub fakturze VAT.

4.3.2 Klient zamawiając produkt o zmiennejwadze akceptuje jego ostateczną cenę. 
W przypadku wystąpienia sytuacji, w której:

4.3.2.1 opłacone przez Klienta online zamówienie, przed określeniem ostatecznej ceny produktów o zmiennej wadze, ma niższą wartość niż wartość określona na fakturze VAT, Klient upoważnia Organic24.pl do doliczenia powstałej niedopłaty (związanej ze zmienną wagą produktów) do wartości kolejnego zamówienia i zobowiązuje się do jej zapłaty.

4.3.2.2 opłacone przez Klienta online zamówienie, przed określeniem ostatecznej ceny produktów o zmiennej wadze, ma wyższą wartość niż wartość określona na fakturze VAT, Klient upoważnia Organic24.pl do zwrotu powstałej nadpłaty (związanej ze zmienną wagą produktów) w zależności od wybranej formy płaności wraz zamówionymi produktami lub na konto bankowe Klienta z którego zamówienie zostało opłacone.

  1. Dostawa

5.1. Dostawca

5.1.1 Dostawca Organic24.pl:

5.1.1.1 Dostawca na żądanie Klienta okaże do wglądu swój dowód osobisty.

5.1.1.2 Dostawca może wydać zamówienie Klientowi lub innej osobie obecnej pod adresem wskazanym przez Klienta.

5.1.2 Dostawca firmy kurierskiej:

5.1.2.1 Dostawca może wydać przesyłkę osobie obecnej pod adresem wskazanym przez Klienta.

5.1.2.2 Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedoręczenie zamówienia do rąk własnych Klienta.

5.2. Nieobecność Klienta

Składając zamówienie Klient – zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu - dokonuje wyboru miejsca dostawy oraz wybiera termin dostawy. W konsekwencji, Klient winien być obecny we wskazanym przez siebie miejscu i wybranym czasie dostawy, a w razie wyboru dostawy za pośrednictwem Paczkomatu InPost Klient winien odebrać zamówione towarowy w wybranym przy zamówieniu oknie czasowym. W razie nieobecności Klienta lub nieodebrania przez Klienta zamówienia z Paczkomatu InPost zastosowanie mieć będą poniższe zasady.

5.2.1 Dostawa realizowana przez dostawcę Organic24.pl:

5.2.1.1 W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik Sklepu Organic24.pl podejmuje próbę kontaktu z Klientem.

5.2.1.2 Jeśli możliwe będzie ustalenie nowego terminu dostawy dostawca Organic24.pl spróbuje dostarczyć Klientowi towar w terminie późniejszym.

5.2.2 Dostawa realizowana przez firmę kurierską:

5.2.2.1 W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo.

5.2.2.2 Kurier podejmie 3 dodatkowe próby dostarczenia przesyłki w kolejnych dniach roboczych, po czym zostanie ona odesłana do Organic24.pl.

5.2.2.3 Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące 
po stronie Klienta.

5.2.2.4 Organic24.pl spróbuje wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie zamówienia. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty za powtórną wysyłkę z przyczyn leżących po stronie Klienta.

5.2.2.5 Odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu przez niego zamówienia Klientowi ponosi firma kurierska.

5.2.3 Dostawa do Paczkomatu InPost

5.2.3.1 W przypadku nieodebrania przez Klienta zamówienia we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik Sklepu Organic24.pl podejmuje próbę kontaktu z Klientem.

5.2.3.2 Jeśli możliwe będzie ustalenie nowego terminu dostawy dostawca Organic24.pl spróbuje umożliwić Klientowi odbiór towaru w terminie późniejszym. W takim wypadku Klient może być zobowiązany do poniesienia dodatkowych opłat.

  1. Reklamacje i zwroty

6.1. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym dostawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał.

6.2. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą fabryczną, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem Organic24.pl po czym może odesłać otrzymany towar i żądać zwrotu należności za niego.

6.3. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę w terminie 1 dnia od otwarcia opakowania (jednakże nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub jego przydatności do spożycia) w przypadku towaru paczkowanego lub otrzymania towaru sprzedawanego luzem. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem Organic24.pl.

6.4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej przekazania do Sklepu Organic24.pl, drogą mailową na adres sklep@organic24.pl. Pisemna informacja o wyniku zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

6.5. Organic24.pl zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.

6.6. Organic24.pl nie przyjmuje żadnych zwrotów przesyłanych za pobraniem.

6.7. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów, jeżeli jakość ta uległa pogorszeniu już po dostarczeniu produktów Klientowi i z przyczyn leżących po stronie Klienta (produkty łatwo psujące się, produkty świeże, o krótkich terminach ważności itp. – np. w sytuacji kiedy Klient nie przechowywał produktów chłodniczych w lodówce).

6.8. Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem na stronie internetowej Organic24.pl nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

  1. Postanowienia końcowe

7.1. Obowiązek podawania prawdziwych informacji

Klient korzystający z usług Organic24.pl ma zakaz podawania nieprawdziwych danych. Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie usługi w takim przypadku.

7.2. Dostarczenie wiadomości e-mail

Organic24.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres email, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych lub inną awarię.

7.3. Refundacje

W przypadku odmowy realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Regulaminu lub w przypadku niedostępności produktów zamówionych i opłaconych przez Klienta, lub w przypadku anulowania przez Klienta zamówienia wcześniej opłaconego, Organic24.pl dokona pełnego zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego dokonano płatności. Klientowi nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia z tym związane.

7.4. Zakaz dostarczania przez Klientów treści o charakterze bezprawnym

Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 ze zm.) klient zobowiązany jest do nie dostarczania danych o charakterze bezprawnym.

7.5. Zmiana regulaminu

Organic24.pl zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na stronie Organic24.pl.

7.6. Spory

Spory rozpatrywane są przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy 
z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 1964 r. Nr 43 poz. 296 ze zm.).

7.7. Badanie satysfakcji Klienta

Po dostarczeniu Towarów Klientowi Organic24.pl, w ramach realizacji umowy z Klientem, jest upoważnione przesłać Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient nie jest zobowiązany do wypełnienia takiej ankiety.

  1. Organic24.pl - zastrzeżenia prawne

8.1. Wszelkie prawa do Strony Organic24.pl, w tym do tekstu i jej elementów graficznych, mechanizmów informatycznych, układu i innych elementów Strony, są zastrzeżone.

8.2. Wykorzystanie i korzystanie z treści umieszczonych na Stronie nie oznacza nabycia przez użytkowników jakichkolwiek praw do elementów w niej zawartych.

8.3. Z elementów Strony można korzystać wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku, wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24, poz. 83, z późn. Zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U. Nr 128 poz. 1402) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.93.47.211 z późniejszymi zmianami).

8.4. Zabronione jest dokonywane w jakichkolwiek celach a w szczególności komercyjnych 
bez uprzedniej pisemnej zgody Organic Farma Zdrowia S.A., kopiowanie, modyfikowanie w jakiejkolwiek sposób Strony w całości lub w części.

  1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie tekstu umowy

9.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia następuje 
za pośrednictwem poczty elektronicznej.

9.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie ogólnych warunków (regulaminu sprzedaży) następuje przez serwis internetowy Organic24.pl w dedykowanej sekcji strony sklepu Regulamin.

9.3. Wcześniejsze zamówienia Klient, który założył konto w sklepie może zobaczyć po zalogowaniu się do dedykowanie sekcji „Moje konto” sklepu Organic24.pl i przejściu do zakładki „Moje zamówienia”.

  1. Dane osobowe

10.1. Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klienta przekazanych przy rejestracji konta lub złożeniu zamówienia (w tym: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres dostawy) jest Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Głubczyckiej 11/1, adres biura: Warszawa przy ul. Annopol 3 budynek 2, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000293247, posiadająca numer statystyczny REGON: 140478291, numer identyfikacji podatkowej (NIP): 15222805793.

10.2. Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe podane przez Klienta przy rejestracji konta przechowywane są przez cały okres posiadania tego konta w serwisie Organic24.pl dla celów realizacji i obsługi zamówień 
(w tym: realizowanie ankiet satysfakcji, rozpatrywanie reklamacji) zgodnie z Regulaminem, jak również do celów marketingowych, do czasu wycofania zgód (Klient może je wycofać 
w dowolnym momencie; nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).

Dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie, które polega na automatycznym dopasowywaniu oferty do profilu Klienta (bazując na historii zakupowej, oglądanych produktach itp.)

Odbiorcą danych osobowych są podmioty świadczące dla Organic24.pl usługi administracyjne, marketingowe, informatyczne oraz dostawcy zamówień złożonych przez Klienta w sklepie internetowym.

Dane osobowe zostaną zanonimizowane w momencie usunięcia konta w serwisie Organic24.pl, 
za wyjątkiem następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, historia zamówień oraz informacja o wyrażonych zgodach, które będą przechowywane przez okres 3 lat od usunięcia Konta dla celów rozpatrywania reklamacji oraz komunikacji marketingowej, chyba że zostanie wyrażony sprzeciw wobec przetwarzania ich.

W razie dodatkowych pytań należy skontaktować się z Inspektorem Danych osobowych.
Szczegóły przetwarzania danych znajdują się na stronie sklepu w Polityce Prywatności.

10.3. Wgląd do danych osobowych

Klient może w każdym czasie domagać się wglądu do swoich danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub zaprzestania ich przetwarzania.

  1. Zgody

11.1. Wyrażanie zgód

Wszystkie zgody są dobrowolne.  Każdą ze zgód Klient może wyrazić na etapie zakładania konta w serwisie Organic24.pl, jak i później, w ustawieniach swojego profilu.
Każda z wyrażonych uprzednio zgód może być wycofana przez Klienta w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem), np. w sekcji konta profilowego „Moje konto” lub poprzez kontakt telefoniczny ze sklepem +48 535 032 416

Po usunięciu konta zgody będą przetwarzane w celach komunikacji marketingowej przez okres 3 kolejnych lat od momentu usunięcia konta, chyba że Klient wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania ich (szczegóły znajdują się na stronie sklepu w Polityce Prywatności).

11.2. Treści zgód

Klient może w dowolnym momencie dobrowolnie wyrazić lub wycofać zgody (zgodnie ze szczegółami w pkt. 11.1):

11.2.1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. adresu e-mail, przez Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417 w celu kierowania 
do mnie marketingu bezpośredniego, tj. newslettera, informacji handlowych oraz kuponów rabatowych.

11.2.2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, tj. numeru telefonu, przez Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417 w celu kierowania do mnie treści marketingowych, informacji handlowych oraz kuponów rabatowych.

11.2.3. Wyrażam zgodę na wykonywanie marketingu bezpośredniego przez Organic Farma Zdrowia S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Głubczycka 11 nr lok. 1, 02-417, zgodnie z art. 172 ustawy 
z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Powyższe zgody wchodzą w życie w momencie ich wyrażenia i tak samo tracą ważność w chwili wycofania ich przez Klienta.