2011-05-23 – Otwarcie największego sklepu z żywnością ekologiczną w Polsce

Raport EBI

typ raportu

Raport bieżący

numer

24/2011

data dodania

2011-06-13 11:18:51

spółka

ORGANIC

 

2011-05-23 12:58:06 bieżący 23/2011 ORG

Raport miesięczny za Maj 2011

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport za Maj 2011r.:
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta. 

1. Organic Farma Zdrowia S.A. informuje, że spółka osiągnęła za miesiąc maj 2011, sprzedaż na poziomie 2,65 mln złotych, co stanowi 51,1% wzrostu w stosunku do sprzedaży w miesiącu maju 2010 roku.

2. 21 maja nastąpiło otwarcie w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie największego obiektu handlowego sieci a zarazem największego sklepu z żywnością ekologiczną w Polsce.

Najnowsza inwestycja spółki – kilkukrotnie powiększone delikatesy (255 m2 całkowitej powierzchni) zlokalizowane w Arkadii, uznawanej za najlepsze centrum handlowe w Polsce – daje zupełnie nowe możliwości sprzedażowe – oraz dla klientów, zupełnie nową jakość obsługi i robienia zakupów. Rozbudowane zostały wszystkie działy produktowe, jest możliwość bardzo dobrej ekspozycji towarów oraz przeprowadzania degustacji i pokazów. 

Dzięki uruchomieniu jednostki handlowej o takiej powierzchni Spółka była w stanie wprowadzić do poszerzyć ofertę o:

• Produkty dedykowane dzieciom, z czego bardzo zadowolone są młode matki. Dla maluchów sprowadzono ekologiczne ubranka, ręczniki kąpielowe oraz wielokrotne BIO pieluszki. Interesującą nowością jest duża oferta kosmetyków dziecięcych w tym też z wykorzystaniem zalet słynnego olejku manuka. Oferta jedzeniowa dla niemowlaków i małych dzieci zajmuje kilka regałów,
• Produkty nabiałowe, w tym w szczególności sery krojone,
• Ekologiczne owoce i warzywa, których oferta została znacząco poszerzona,
• Ekologiczne pieczywa – wypiekane na miejscu,
• Znacząco rozbudowany dział żywności bezglutenowej i dla diabetyków,
• Dział z kosmetykami BIO i naturalnymi został rozbudowany również do kilku regałów w tym po raz pierwszy w nowościach znalazły się kosmetyki do makijażu,
• Ekologiczne środki czystości, w tym np. orzechy piorące.

Inwestycja przygotowana została zgodnie z nową koncepcją wizualno-architektoniczną. Znacząca powierzchnia sklepu ustalona została biorąc pod uwagę przede wszystkim ogromny potencjał sprzedażowy lokalizacji. 

II. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

1. Spółka planuje do 14 Lipca opublikować raport miesięczny za Czerwiec 2011.

III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

1. Raporty EBI: 

a. RB 20/2011 – Rejestracja podwyższenia kapitału oraz zmian w Statucie Spółki w związku z emisją akcji serii G. – opublikowany dnia 06.05.2011
b. RB 21/2011 – Raport miesięczny za Kwiecień 2011 – opublikowany dnia 13.05.2011
c. RB 22/2011 – Raport za I kwartał 2011 roku – opublikowany dnia 16.05.2011
d. RB 23/2011 – Otwarcie największego sklepu z żywnością ekologiczną w Polsce – opublikowany dnia 23.05.2011

2. Raporty ESPI:

a. RB 4/2011 – Zawiadomienie od akcjonariusza, funduszu Coöperatief AVALLON MBO U.A. – opublikowany dnia 10.05.2011
b. RB 5/2011 – Zawiadomienie od akcjonariusza, Pana Sławomira Chłonia – opublikowany dnia 10.05.2011

IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem:

Głównym celem emisyjnym były inwestycje w rozwój sieci detalicznej. Prace budowlane, aranżacyjne i wyposażeniowe największego sklepu sieci jakim są delikatesy w CH Arkadia na powierzchni 255m2 były zdecydowanie największą inwestycją w tym kwartale i największą w historii Spółki inwestycją w jakikolwiek obiekt handlowy sieci.

Osoby reprezentujące spółkę:

  • https://organicmarket.pl/templates/ja_purity/images/bullet.gif); line-height: 21px; background-position: 18px 8px; background-repeat: no-repeat no-repeat;”>Sławomir Chłoń – Prezes Zarządu