„Organic Zielone Oko” – nowa, ekologiczna marka

Organic Zielone Oko

Logo na strone www
 Organic Zielone Oko – to więcej niż ekologiczny sklep typu convenience
Grupa kapitałowa Organic Farma Zdrowia S.A., do której należy sieć delikatesów pod tą samą nazwą, stworzyła nową koncepcję Sklepu pod marką „Organic Zielone Oko”. Pierwszy taki Sklep został otwarty dziś, tj. 10 Września, na Saskiej Kępie przy ul. Zwycięzców 32, w Warszawie. To Sklep typu convenience – oferujący konsumentom ekologiczne produkty niedaleko miejsca zamieszkania.  
Lokal ma również część Bistro, gdzie Klienci będą mogli spożyć na miejscu przygotowane przez personel kanapki, koktajle i soki owocowo-warzywne oraz kawę i herbatę – oczywiście wszystko z ekologicznych półproduktów. Jednak Organic Zielone Oko to jeszcze coś więcej niż ekologiczny Sklep typu convenience, ponieważ lokal posiada jeszcze trzecią część jaką jest mini Piekarnia, gdzie na oczach Klientów wypiekane jest różnorakie pieczywo, a w szczególności francuskie bagietki – do których oczywiście mąki i wszystkie pozostałe składniki posiadają certyfikat ekologiczny.

Tak więc Organic Zielone Oko to Sklep, Bistro i Piekarnia w jednym. To miejsce gdzie można kupić wszelkiego rodzaju produkty spożywcze, a przed ich zabraniem wraz z jeszcze ciepłą bagietką lub chlebem, można wypić doskonałą kawę, zjeść słodką lub słoną przekąskę i sprawdzić aktualną pocztę korzystając z darmowego Wi-Fi.

Stworzenie tej koncepcji Sklepu wynikało z potrzeb Konsumentów i aktualnych Klientów Organic Farma Zdrowia, której dotychczasowe Sklepy znajdują się głównie w centrach handlowych lub przy najbardziej uczęszczanych ulicach największych miast Polski. W przeprowadzonych badaniach wielu respondentów odpowiadało, iż nie kupuje żywności ekologicznej z powodu większej odległości sklepów specjalistycznych, a co za tym idzie braku dostępności takich produktów w pobliżu ich miejsca zamieszkania. „Potrzeba jaką wyrażali często konsumenci skłoniła nas do stworzenia takiej koncepcji. Koncepcji bardzo nowoczesnej, a jednocześnie koncepcji wracającej do podstaw najlepszych tradycji handlu. Pierwszym takim sklepem jest nasz lokal Organic Zielone Oko na Saskiej Kępie w Warszawie przy ul. Zwycięzców 32” – mówi Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia S.A.

Klienci Sklepu Organic Zielone Oko będą mogli nabyć w nim produkty do przygotowania wszystkich rodzajów posiłków tj. śniadania, obiadu i kolacji. W swojej ofercie sklep posiada przede wszystkim wypiekane na miejscu pieczywo (różnego rodzaju bagietki, croissanty, chleb np. wieloziarnisty, razowy, bezglutenowy na zakwasie i z bakaliami), świeże kolorowe, wyciskane na miejscu soki i koktajle owocowo-warzywne oraz przygotowane w sklepie kanapki. Przede wszystkim jednak Sklep posiada szeroką ofertę świeżej żywności ekologicznej tj. nabiał, warzywa i owoce, mięso, drób i najwyższej jakości tradycyjne wędliny. Uzupełnieniem jest bogata oferta przetworów owocowo-warzywnych, bakalie, mąki i produkty mączne, makarony, soki, cukier i środki słodzące, napoje – kawę, herbatę, kakao, produkty dla dzieci w różnym wieku, oleje i oliwy, dania gotowe, miody, produkty bezglutenowe i bez laktozy, czy produkty dla wegetarian, szczególnie sojowe. Do końca września na Klientów czeka mała niespodzianka.

W sklepie zostało również stworzone miejsce z myślą o Klientach, którzy w wolniejszym tempie chcą spożyć przygotowane przez personel produkty: kanapki lub świeże pieczywo oraz kawę, koktajl lub świeży sok, choć mogą też wybrać opcję zabrania pysznego posiłku i wybranego napoju  ze sobą na wynos np. w drodze do pracy. Wkrótce zostaną także wprowadzone kolejne produkty jak świeże sałatki, kisze i inne opracowane i przygotowywane przez personel na miejscu.

Organic Farma Zdrowia S.A. zamierza tworzyć kolejne takie sklepy z myślą o osobach, dla których jakość żywności jest bardzo ważna, ale musi być dostępna w miejscach dla nich dogodnych. Po przetestowaniu nowej koncepcji sklepu Organic Zielone Oko na Saskiej Kępie, spółka będzie szukać kolejnych lokali w odpowiednich miejscach tj. w dzielnicach, w których konsumenci świadomie poszukują żywności dobrej dla zdrowia.

Model sklepów convenience, sprawdził się m.in. w Stanach Zjednoczonych i w krajach azjatyckich. Obecnie bardzo dobrze rozwija się również w Polsce. „My zrobiliśmy krok jeszcze dalej, oferując Klientom w pobliżu ich domu niezwykle bogaty wybór świeżych produktów ekologicznych w tym ciepłe pieczywo oraz Bistro we włoskim stylu, które również oferuje wszystko w wersji ekologicznej. A co będzie największym zaskoczeniem to, to że wszystko w naszym Bistro jest po cenach rynkowych! Zakupy spożywcze realizowane są zazwyczaj codziennie, często w pośpiechu w drodze do lub z pracy, lub bez możliwości czy chęci oddalania się od domu – dlatego staramy się wyjść naprzeciw potrzebom naszych Klientów i stąd też realizacja koncepcji Organic Zielone Oko”– komentuje Sławomir Chłoń.